شرایط ویژه آنی بین برای ساخت فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در زمستان 98

به گزارش مجله سرگرمی، اگر محصول یا خدمتی دارید که ساخت تیزر، فیلم و آگهی تبلیغاتی می تواند سهم شما از بازار را افزایش دهد با کانون آنی بین تماس بگیرید.

شرایط ویژه آنی بین برای ساخت فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در زمستان 98

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آنی بین رسانه، اولین شرط برای شناخته شدن هر محصول این است که در کشوی میز یا گوشۀ انبار نماند و بتواند خود را در معرض دید دیگران قرار دهد. نقش کلیدی تبلیغات و تأثیر آن بلافاصله از همین نقطه آغاز می شود تا محصولات یا خدماتی که دیگران از وجود آن ها اطلاعی ندارند را به آن ها معرفی کند. اما امروز و پس از گذشت قرن ها از به وجود آمدن تبلیغات، کدام استراتژی برنده است؟

ساخت تیزر تبلیغاتی در کانون آنی بین ، یکی از مهمترین راهبردهایی است که سازمان ها و صنایع می توانند برای افزایش سهم خود از بازار به کار گیرند.

این روزها، در دنیایی که از چپ وراست هدف تبلیغات مختلف هستیم تنها یک داستان خوب، یک روایت جذاب و در کل یک تبلیغ تأثیرگذار می تواند محصول را در نگاه مخاطب متمایز گرداند.

پرورش و اجرای ایده های خلاقانه، اصلی ترین هدف کانون آنی بین در 10 سال گذشته بوده است. کانون آنی بین در کنار بررسی جدیدترین روش های تبلیغاتی روز دنیا و با استفاده از تجهیزات فنی به روز و مدرن پیروز شده تا تجربه هایی باورنکردنی را برای بسیاری از صاحبان خدمات و صنایع کشور به وجود بیاورد.

بعضی از نام های بزرگ صنعت و تجارت ایران همچون بانک ملی ایران، بیمه دانا، مبین نت، بهمن موتور، سازمان فناوری اطلاعات ایران، و کارخانجات صنعتی و شرکت های بازرگانی کشور ساخت تیزرهای تبلیغاتی و فیلم های سازمانی خود را به کانون آنی بین سپرده و با اعتماد به خلاقیت این آژانس تبلیغاتی راستا پیش روی خود را هموارتر و پیروزیت شان را پررنگ تر نموده اند.

کیفیت بالا و تصاویر چشم نواز تولیدات کانون آنی بین اعم از فیلم های صنعتی، آگهی های تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی در قالب فیلم، انیمیشن و موشن گرافیک، چیزی است که یک محصول نیاز دارد تا به بهترین شکل به مخاطب معرفی شود.

برای ماه های پایانی سال 98 کانون آنی بین اقدام به ایجاد پیشنهادهایی ویژه برای سازمان ها، صنایع و گروه های نرم افزاری نموده تا با تولید فیلم، تیزر و آگهی تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی و یا پخش تلویزیونی، سهم خود را از بازار هر چه بیشتر افزایش دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65435

به "شرایط ویژه آنی بین برای ساخت فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در زمستان 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ویژه آنی بین برای ساخت فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در زمستان 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید