سولسشایر: هر یک از بازیکنانم به خاطر باخت به پاری سن ژرمن تأسف بخورد از تیم اخراج می گردد!

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی شیاطین سرخ می گوید که شاگردانش نباید از باخت خانگی شان برابر PSG متأسف باشند.

سولسشایر: هر یک از بازیکنانم به خاطر باخت به پاری سن ژرمن تأسف بخورد از تیم اخراج می گردد!

به گزارش خبرنگاران، شانس تیم فوتبال منچستریونایتد برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست خانگی 2 بر صفر مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها کاهش یافت. با این حال اولگنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ می گوید که هیچیک از بازیکنانش نباید به خاطر این شکست احساس تأسف کند و هشدار داد که هر کدام از آنها که روحیه اش را ببازد از ترکیب تیم کنار گذاشته می گردد.

سولسشایر که تیمش دوشنبه هفته آینده در دور پنجم جام حذفی انگلیس مقابل چلسی بازی می نماید، گفت: ما در دو بازی بعدی خود چلسی و لیورپول را پیش رو داریم، پس هر کسی که احساس تأسف کند و در بازی بعدی حضور نخواهد داشت. به حال خودتان تأسف نخورید چون این مسابقات یک سطح بالاتر از چیزی است که به آن عادت داریم.

با وجود شکست خانگی، سولسشایر از جبران این نتیجه در بازی خانگی در استادیوم پارک دو پرنس ناامید نیست.

وی اضافه نمود: واکنشی که تیم به این شکست در رختکن نشان داد، ناامیدی بود اما در دور برگشت زمانی که به پاریس برویم، ما شانس مان را امتحان خواهیم کرد. کار سختی خواهد بود. مانعی که پیش روی ما واقع شده است همچون یک کوه صعب العبور است که البته صعود از آن غیرممکن نیست.

این اولین باری است که اولگنار سولسشایر از زمانی روی کار آمدنش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ طعم شکست را می چشد. با این حال او به این شکست به چشم یک محک واقعی برای تیمش نگاه کرد.

سرمربی نروژی موقت شیاطین سرخ مطرح کرد: این یک آزمون واقعیت بود. در این بازی کیمپمبه بسیار خوش شانس بود و شیو ای که او مارکوس رشفورد را نقش بر زمین کرد باید خطا اعلام می شد اما داور آن را خطا ندانست. به هر حال الان دیگر هیچ فایده ای ندارد که من اینجا بنشینم و درباره اتفاقاتی که در جریان بازی اتفاق افتاده است صحبت کنم. ما متأسفیم که پل پوگبا را برای بازی بعدی در اختیار نداریم (به دلیل دریافت کارت قرمز) و این ضربه بزرگی است چون او در این مدت اخیر برای ما بازیکن فوق العاده ای بوده است.

نکته دیگری که سولسشایر به آن اشاره داشت نارضایتی از عملکرد الکسیس سانچس بود که یک شب کم فروغ دیگر را سپری کرد و پس از ورودش به بازی در نیمه دوم کاملاً محو بود.

او درباره بال شیلیایی تیمش گفت: من نمی توانم برای الکسیس سانچس هیچ کاری انجام دهم. او وقتی بازی می نماید باید باید راه خودش را پیدا کند چون به اندازه کافی بازیکن باتجربه و با کیفیتی هست.

بازی برگشت منچستریونایتد و پاری سن ژرمن ششم مارس (15 اسفند) در خانه پاری سن ژرمن برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12579

به "سولسشایر: هر یک از بازیکنانم به خاطر باخت به پاری سن ژرمن تأسف بخورد از تیم اخراج می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: هر یک از بازیکنانم به خاطر باخت به پاری سن ژرمن تأسف بخورد از تیم اخراج می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید