سوزان رایس: اختلافات داخلی بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا است

به گزارش مجله سرگرمی، مشاور امنیت ملی اوباما بر این باور است که اختلافات سیاسی داخلی به بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی ایالات متحده تبدیل شده است.

سوزان رایس: اختلافات داخلی بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از گاردین، سوزان رایس مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جدید خود تحت عنوان Tough Love هشدار داده است که اختلافات سیاسی داخلی، بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا و همین طور آرامش و امنیت خانواده اش شده است.

وی در مصاحبه با گاردین به این مساله اشاره کرده است که جک پسرش از طیف مقابل سیاسی در آمریکا حمایت می کند و رهبر یک سازمان جمهوریخواه طرفدار ترامپ در دانشگاه استنفورد شده است.

سوزان رایس معتقد است که اختلافات عمیق سیاسی به شدت امنیت ملی آمریکا و همین طور ساختار خانوادگی اش را تهدید می کند.

وی گفت: ما یک تصمیم بسیار سخت و البته بر اساس توافق و اجماع گرفته ایم. البته گفتن این مساله آسان نیست که ما مجبور نیستیم هر روز با همدیگر کار کنیم و شاید این تصمیم دردناک باشد. ولی تصمیم گرفته ایم تا هر آنچه را که می تواند به عشق ما به عنوان یک خانواده، به تاریخ و آرزوهای ما لطمه وارد کند، بالاتر از اختلافات سیاسی قرار دهیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60381

به "سوزان رایس: اختلافات داخلی بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوزان رایس: اختلافات داخلی بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید