ریبری پس از 5 ماه آماده بازگشت به تمرینات شد

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا برای اولین بار از زمان مصدومیت شدیدش آماده از سر دریافت تمرینات شد.

ریبری پس از 5 ماه آماده بازگشت به تمرینات شد

به گزارش خبرنگاران، فرانک ریبری که در ماه دسامبر (دی 89) به دلیل مصدومیت قوزک پایش خانه نشین شد و بعد از آن هم به خاطر شیوع کرونا نتوانست به میادین برگردد، برای نخستین بار از آن موقع آماده همراهی فیورنتینا شد.

ستاره 37 ساله سابق بایرن مونیخ دو هفته پیش به ایتالیا برگشت و دوره دو هفته ای قرنطینه اش را سپری کرد تا ثابت گردد که به بیماری کرونا مبتلا نیست. با منفی شدن تست کرونای ریبری، پزشکان تیم به او اجازه داده اند که در مرکز تمرینی داویده آستوری شرکت کند و او عصر روز گذشته (شنبه) یکسری تست های پزشکی و آمادگی جسمانی تیم را انجام داد.

انتظار می رود که ریبری تا چند روز آینده تمریناتش را از سر بگیرد، اگرچه او نیز مانند دیگر هم تیمی هایش باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت انفرادی تمرین کند و از هشت روز دیگر مجاز خواهد بود که در تمرینات گروهی شرکت داشته باشد.

در حالی که تعلیق لیگ به خاطر شیوع کرونا، به ضرر بسیاری از تیم ها و بازیکنان شد، این وقفه دو ماهه به ریبری یاری کرد که دوره ریکاوری پس از عمل جراحی قوزکش را با آسودگی و بدون عجله به خاتمه برساند.

او پیش از مصدومیتش، در 11 بازی که برای فیورنتینا در سری A انجام داد دو گل زده و دو پاس گل داده بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89808

به "ریبری پس از 5 ماه آماده بازگشت به تمرینات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریبری پس از 5 ماه آماده بازگشت به تمرینات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید