رونمایی از 6 قلم داروی فراوری داخل

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با حضور محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، از 6 قلم داروی فراوری داخل برای بیماری های ام اس، دیابت، سرطان و بیماری های قلبی و عروقی، رونمایی شد.

رونمایی از 6 قلم داروی فراوری داخل

بر اساس این گزارش، همچنین امروز پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط فراوری جامدات این شرکت داروسازی نیز افتتاح شد.

بعضی از این داروها وارد بازار شده و بعضی هم طی دو ماه آینده به بازار دارویی کشور عرضه می گردد.

رئیس سازمان غذا و دارو، در حاشیه این مراسم، گفت: فکر می کنم فراوری این داروها بیش از 10 میلیون یورو صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته باشد.

شانه ساز ، با عنوان این مطلب که سیاست وزارت بهداشت این است که در حوزه تامین دارو دچار مشکل نشویم، اضافه نمود: از ماده اولیه فراوری دارو هم حمایت می کنیم، به شرطی که به کمیت و کیفیت دارو برای مصرف کننده لطمه ای وارد نگردد.

وی با عنوان این مطلب که قیمت گذاری مواد اولیه فراوری داخل در دستور کار سازمان غذا و دارو واقع شده است، گفت: این نظارت چند سالی به خود فراوریکنندگان سپرده شده بود، اما الان باید قیمت گذاری در چارچوب صحیحی قرار گیرد. بنابراین برنامه ما این است که قیمت گذاری در چارچوب دقیقی انجام گردد و ماده اولیه هم قیمت گذاری گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47574

به "رونمایی از 6 قلم داروی فراوری داخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 6 قلم داروی فراوری داخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید