دعوت به خواندن کتاب قدرت امید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران آینده پیش رو برای خیلی از ما مبهم و چه بسا تیره و تار باشد. شرایط اقلیمی و سیاسی، جنگ ها و تنش ها، افزایش جمعیت و بسیاری مسائل دیگر فرایند افولی را در جهان نشان می دهد که در نهایت سبب ایجاد بی اعتمادی عمومی نسبت به آینده شده است.

دعوت به خواندن کتاب قدرت امید

مواجهه با نابسامانی ها و قرار دریافت در جریان اخبار حوادث وحشتناکی که در دنیا اتفاق می افتند، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و ما شاید از اینکه به هر حال می توانیم کاری در این باره انجام دهیم شگفت زده شویم.

نویسندگان قدرت امید در این کتاب کوشیده اند تا شما قادر شوید هنگام بحران واکنشی خلاقانه داشته باشید. هنگام مواجهه با نابسامانی های که گریبانگیر ماست، می توان دریافت که ادامه وضع موجود ممکن نیست. در چنین شرایط نامتعارفی آنچه به ما کمک می کند که از پسِ آن برآییم، درک اصالت انسانی، در چیزی فراگیرتر و جامع تر از خود انسان است.

رسیدن به امید یک نقطه شروع دارد. این کتاب درباره همین نقطه شروع است. از واقعیت ها فرار نمی کند و یک یک آن ها را برمی شمارد اما هدفش از بیان واقعیت ها، شروع مبارزه با مسائل است نه نومید شدن و افسرده شدن.

کتاب قدرت امید نوشته جوانا میسی و کریس جانستون با ترجمه بابک کابری در 296 صفحه به قیمت 43000 تومان در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93282

به "دعوت به خواندن کتاب قدرت امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت به خواندن کتاب قدرت امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید