خدمات مرجع مجازی کتابخانه دیجیتال بچه ها و نوجوانان در کتابخانه ملی ایران ارائه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با روز جهانی کودک، خدمات مرجع مجازی، مربوط به کتابخانه دیجیتال بچه ها و نوجوانان را به متقاضیان ارائه می دهد.

خدمات مرجع مجازی کتابخانه دیجیتال بچه ها و نوجوانان در کتابخانه ملی ایران ارائه می گردد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به منظور دسترسی آسان به منابع کتابی در حوزه بچه ها و نوجوانان، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خدمات مرجع مجازیِ برای گروه سنی بچه ها و نوجوانان ارائه می دهد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن ارائه خدمات حضوری، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تهمیداتی برای ارائه خدمات مورد احتیاج گروه سنی کودک و نوجوان درنظر گرفته است؛ بر همین اساس خدمات مرجع مجازی بچه ها در سایت کتابخانه دیجیتال بچه ها و نوجوانان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ایجاد شده و ارائه می گردد.

خدمات مرجع مجازی بچه ها و نوجوانان کتابخانه ملی ایران این امکان را می دهد تا متقاضیان بتوانند بدون احتیاج به حضور در محل کتابخانه، احتیاجهای اطلاعاتی و پرسش های خود را با کارشناسان مرجع مجازی ازطریق پست الکترونیکی، گفتگوی همزمان (چت آنلاین)، پرسش و پاسخ در شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک درمیان گذاشته و پاسخ های لازم را دریافت نمایند.

به گفته رضا شهرابی مدیرکل اداره اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با بهره برداری از خدمات مرجع مجازی بچه ها و نوجوان کتابخانه ملی ایران، امکان ثبت سفارش و تحویل نسخه دیجیتال کتاب های این گروه سنی فراهم می گردد.

به گفته شهرابی در صورت موجود بودن منابع و در راستای حفظ مالکیت معنوی آثار، فقط تا سقف 25 درصد از منبع نسخه دیجیتال شده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و کارشناسان مرجع مجازی بچه ها کتابخانه ملی ایران پس از تهیه نسخه دیجیتال مورد احتیاج متقاضیان، فایل موردنظر را برای کاربران کتابخانه ملی ارسال خواهند کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112482

به "خدمات مرجع مجازی کتابخانه دیجیتال بچه ها و نوجوانان در کتابخانه ملی ایران ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات مرجع مجازی کتابخانه دیجیتال بچه ها و نوجوانان در کتابخانه ملی ایران ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید