حیدری: در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باید شأن سرمربی حفظ شود

به گزارش مجله سرگرمی، دارنده 6 مدال کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: در چرخه ای که برای مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی در نظر گرفته می شود، باید شأن سرمربی حفظ شود.

حیدری: در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باید شأن سرمربی حفظ شود

علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص غیبتش در جلسه بحث و بررسی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی گفت: نرفتم اما پیشنهادهایم را به فدراسیون ارائه دادم. 3،4 ساعت طرح را خواندم و حس کردم که نقاط ضعفی دارد و موضوعاتی هست که با رفع آنها، می شود طرح را اجرایی کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود این طرح از اختیارات سرمربیان تیم ملی کم می کند، تاکید کرد: شأن سرمربی باید حفظ شود و این قطعا درست است. شأن سرمربی باید با لحاظ کردن تفکراتش در این چرخه، حفظ شود.

دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن گفت: یکی از ایرادهایی که می شود به این فرایند گرفت، این است که برای المپیک نوشته شده است. باید طولانی مدت تر به آن نگاه کرد. حتی می شود قانونی نوشت که فدراسیون بعدی هم آن را اجرا کند. همه کارشناسان، نظرشان را بگویند و از آنها در بهبود کار استفاده کرد تا این چرخه به نقطه اعتدال برسد و قابلیت اجرایی داشته باشد. بعد همه از آن تمکین می کنند. امروز باید چیزی نوشته شود که 10 سال بعد هم قابلیت اجرا و ادیت را داشته باشد. یعنی اینکه فقط حال امروز کشتی ما را نبیند. می شود نگاه وسیع تر به کار داشت، یعنی به یک دستورالعمل برسیم که نظرات کادر فنی تیم ملی هم در آن اعمال شده باشد.

حیدری اضافه نمود: کشتی ارث پدری ما نیست، میراث ورزش کشور و این مملکت است. قانون باید به طور برنده - برنده باشد، یعنی از این انتخابی، همه ببرند. عده ای ممکن است با اجرای قانون دچار زحمت شوند تا اهداف کوتاه مدت و بلند مدت ما تامین شود. هر کسی نظری دارد که به درد می خورد، باید اعمال شود. اگر حرف کسی که صاحب نظر است، در این طرح شنیده نشده، یعنی کار ایراد دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90392

به "حیدری: در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باید شأن سرمربی حفظ شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باید شأن سرمربی حفظ شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید