حدود 66 درصد اماکن روستایی فارس دارای سند است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس خاطرنشان کرد که تاکنون بالغ بر 66 درصد از اماکن روستایی در این استان دارای سند شده است.

حدود 66 درصد اماکن روستایی فارس دارای سند است

به گزارش خبرنگاران، عطاءالله زمانی سه شنبه 22 مهر در دیدار با فرماندار شهرستان سروستان، با اشاره به ماموریت اصلی بنیاد در محرومیت زدایی و زدودن غبار محرومیت از چهره روستاها و مناطق محروم، اضافه نمود: این بنیاد در سطح استان فارس و در شهرستان استهبان از هیچ کوششی برای برطرف موانع توسعه روستایی و برطرف محرومیت در مناطق روستایی فروگذار ننموده است.

وی بر لزوم اتمام کار مرمت یا احداث واحدهای مسکونی آسیب دیده در حوادث که مالکان آنها تسهیلات دریافت نموده اند، تاکید و اضافه نمود: بنیاد مسکن در این زمینه با مشارکت بانک های عامل تسهیلات ویژه برای اتمام فعالیت واحدهای نیمه تمام پرداخت می نماید.

زمانی همچنین به فعالیت های عمران روستایی سال گذشته این نهاد اشاره و مطرح نمود: سال 97 با احتساب اعتبارات ملی و استانی 627 پروژه بهسازی روستایی را با اعتبار 72 میلیارد تومانی به پایان رساندیم. سهم قیر در سال 97 برای بهسازی معابر روستایی، 42 میلیارد تومان بود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس اضافه نمود: سال گذشته سه هزار و 738 جلد سند روستایی و دو هزار و 329 جلد سند شهری برای واحدهای مسکونی شهرهای زیر 25 هزار نفر صادر شد و در مجموع تاکنون بالغ بر 66 درصد از اماکن روستایی فارس دارای سند شده است.

زمانی همچنین به معرفی 51 روستا در استان تخت عنوان روستاهای هدف گردشگری اشاره و گفت: تاکنون برای 15 روستا مصوبه تهیه طرح را گرفته ایم .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اجرای طرح تامین مسکن شهری با عنوان طرح اقدام ملی را طرحی مناسب برای خانه دار شدن افراد با طبقات درآمدی مختلف دانست و گفت: پیگیری احداث 100 واحد مسکن در شهر استهبان در قالب طرح اقدام ملی صورت گرفته و امید است با همراهی فرمانداری و دیگر نهادها و دستگاه ها شاهد اجرای این طرح ملی باشیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52924

به "حدود 66 درصد اماکن روستایی فارس دارای سند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 66 درصد اماکن روستایی فارس دارای سند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید