جلسه آنالیز برنامه لیگ با حضور فتاحی و دایی!

به گزارش مجله سرگرمی، نشست آسیب شناسی لیگ برتر با حضور مسوولان فدارسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و سرمربیان لیگ برتر امروز (چهارشنبه) از ساعت 14:30 در هتل آموزشگاه فوتبال برگزار گردید.

جلسه آنالیز برنامه لیگ با حضور فتاحی و دایی!

از 16 سرمربی حاضر در لیگ نوزدهم فقط هشت سرمربی به نام های جواد نکونام (سرمربی فولاد خوزستان)، عبدالله ویسی (سرمربی شاهین بوشهر)، محمدرضا مهاجری (سرمربی نساجی مازندران)، حسین فرکی (سرمربی پیکان تهران)، علیرضا منصوریان (سرمربی ذوب آهن اصفهان)، رسول خطیبی (سرمربی ماشین سازی تبریز)، فراز کمالوند (سرمربی پارس جنوبی جم) و حمید مطهری (مربی تیم پدیده شهر خودرو) حضور داشتند و سرمربیان سایر تیم ها شامل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، گل گهر سیرجان و سایپا در این نشست حضور ندارند و از تیم های پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان هم که سرمربی ندارند، در این مراسم نماینده ای حضور نداشت.

همچنین در نشست هم اندیشی سرمربیان لیگ برتر، مربیان تیم های دسته یک مانند محمود فکری، داود مهابادی ، اکبر میثاقیان و ... نیز حضور داشتند.

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدارسیون فوتبال، سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ و میرشاد ماجدی و مرتضی محصص هم از کمیته آموزش فدارسیون فوتبال در جلسه حاضر بودند. البته حضور سعید فتاحی در این جلسه هم در نوع خود بسیار عجیب بود، چرا که پس از اتفاقات فینال جام حذفی در اهواز او از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود.

لازم به ذکر است غیبت نیمی از سرمربیان لیگ برتر فوتبال در حالی برای خبرنگاران و حاضران جالب توجه بود که همیشه سرمربیان در طول فصل و در جریان بازی های لیگ از برگزاری و مسائل مسابقات گله مند هستند.البته خبرنگاران و عکاسان فقط پنج دقیقه اجازه حضور در سالن را پیدا کردند و بعد از آن از محل برگزاری جلسه خارج شدند.

از سوی دیگر حضور علی دایی هم در این جلسه به نوعی عجیب بود، چراکه دایی پس از اخراج از تیم سایپا هنوز در تیمی به عنوان سرمربی فعالیت ندارد.

3

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29689

به "جلسه آنالیز برنامه لیگ با حضور فتاحی و دایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه آنالیز برنامه لیگ با حضور فتاحی و دایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید