تیم پاس به دنبال خلق شگفتی است، نبرد برای ثبت یک بازی زیبا درهمدان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - گروه استان ها: امروز بعد از سال ها فوتبال همدان شاهد حضور یک تیم لیگ رجحان و یک مصاف بزرگ در جام شگفتی سازها است تا شاهد این باشیم که شور و نشاط خاصی در جمع طرفداران فوتبال دیار هگمتانه ایجاد گردد؛ هرچند مصاف تیم دسته دوم پاس همدان و تیم لیگ رجحان تراکتور تبریز را باید از همه نظر نابرابر دانست اما همواره فوتبال در تمام جهان در جام حذفی با شگفتی های زیادی همراه بوده است.

تیم پاس به دنبال خلق شگفتی است، نبرد برای ثبت یک بازی زیبا درهمدان

مصاف این دو تیم را می توان مصاف دار و ندار هم مثال زد چراکه تیم تراکتور با هزینه های میلیاردی و تا دندان مسلح در مصاف پاسی که غرق در مسائل اقتصادی است و تنها نکته مثبت این تیم نیروی جوانی و انگیزه این تیم است رقابت می نماید.

شاید پاس روزگاری دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگردد

آخرین قهرمان آسیا سال هاست که حال و روز خوبی ندارد و در دسته های پایین فوتبال ایران در حال دست و پا زدن است و این بازی می تواند بار دیگر نام این تیم پر سابقه را در فوتبال ایران مطرح کند که همچنان یک پاس در همدان زنده است و باید مورد حمایت قرار گیرد شاید روزگاری دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

تیم فوتبال تراکتور به هیچ وجه این بازی را دست کم نگرفته و به غیر از مسعود شجاعی که در این بازی محروم بوده با تمام قدرت در همدان حضور پیدا نموده تا بدون هیچ اما و اگر از این مرحله جام حذفی عبور کند اما با تمام شرایط موجود نمی توان تیم تراکتور را از پیش صعود نموده دانست و شاید امروز یک شگفتی دیگر در فوتبال رقم بخورد.

حساسیت بالای این دیدار نه به خاطر پاس بلکه به خاطر حضور یک تیم صاحب نام و لیگ رجحان در فوتبال همدان است تا بعد از سال ها نام فوتبال دیار هگمتانه در رسانه های مطرح کشور مطرح گردد؛ همچنین به دلیل پخش مستقیم این دیدار انگیزه بازیکنان چندین برابر افزایش پیدا نموده تا بتوانند خود را نشان دهند که شاید به چشم مربیان بیایند و از لیگ دسته دوم فوتبال کشور جداشوند و خود را به سطح اول فوتبال برسانند.

این دیدار حساس در استادیوم شهید حاجی بابایی مریانج برگزار خواهد شد تا باتوجه به ایده آل بودن صندلی تماشاگران اتفاق خاصی صورت نگیرد و بدون درگیری های موجود در فوتبال این بازی به اتمام برسد.

همچنین بلیط فروشی این دیدار به قیمت 10 هزار تومان از صبح امروز در چند نقطه شهر همدان شروع شده و به نظر می رسد استادیوم شهید حاجی بابایی مریانج به راحتی تکمیل گردد.

شاید شگفتی دیگری امروز در فوتبال ایران رقم بخورد

البته ناگفته نماندن که در گذشته شاهد خلق شگفتی از تیم فوتبال پاس بوده ایم و این تیم زمانی که در لیگ برتر حضور داشت پیروز شد دو بار تیم پرسپولیس تهران را شکست دهد که کسی به هیچ وجه این نتایج را پیش بینی نمی کرد و شاید شگفتی دیگری امروز در فوتبال ایران رقم بخورد و پاسی ها بتوانند با یک بازی جانانه حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارند و بار دیگر نام پاس را در فوتبال ایران مطرح نمایند.

مربی تیم فوتبال پاس همدان در همین خصوص در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال خلق شگفتی در این دیدار هستیم، گفت: همیشه از جام حذفی به عنوان جام شگفتی سازها نام برده شده همانطور که فصل گذشته تیم فوتبال داماش از لیگ دسته دوم تا فینال جام حذفی پیش رفت و در فینال در یک بازی خوب برابر پرسپولیس تهران مغلوب شد.

بهمن طهماسبی اضافه نمود: ما هم در این جام با نیروی جوانی و سرشار از انگیزه حضور پیدا می کنیم تا بتوانیم یک شگفتی در جام حذفی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه تراکتور یکی از تیم های قدرتمند و با کیفیت فوتبال ایران است، گفت: تراکتور از همه نظر یکی از قدرتمند تیم های فوتبال ایران بوده و یکی از پرتماشاگرترین تیم های فوتبال ماست و قطعا کار آسانی برابر این تیم نخواهیم داشت.

طهماسبی اظهار داشت: چند بازی گذشته این تیم را بررسی نموده ایم و قطعا از پیش بازنده نخواهیم بود و با قدرت برای کسب نتیجه در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

بازی زیبا و آبرومندانه ای به نمایش خواهیم گذاشت

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان نیز در رابطه با این دیدار حساس گفت: برای یک بازی خوب تمام بازیکنان تیم آماده اند و به دنبال آن هستیم تا یک بازی زیبا و آبرومندانه را برای تماشاگران همدانی به نمایش بگذاریم.

جمال معصومی اضافه نمود: اگر ما ببازیم کسی بر ما ایراد نخواهد گرفت به همین علت استرسی برای این بازی نداریم و می رویم که بازی خود را به خوبی در زمین مسابقه ارائه دهیم و این حریف ما است که برای این دیدار استرس خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شکست تراکتور دور از دسترس نخواهد بود، گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست به ویژه در جام حذفی که تیم های بزرگ و مدعی توسط تیم های سطح پایین در تمام جهان حذف می شوند و امروز هم ما با این استراتژی به میدان خواهیم آمد که می توانیم به پیروزی برسیم.

معصومی اظهار داشت: بازیکنان ما سرشار از انگیزه و نشان دادن خود در این بازی هستند و باید تراکتور از نیروزی جوانی و انگیزه بازیکنان ما بترسد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز در نشست شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در لیگ و جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم، گفت: هرگز تیم فوتبال پاس را دست کم نخواهیم گرفت و می دانیم که تیم جوان و پر انگیزه ای هستند و به همین دلیل با تمام قوا برابر این تیم به میدان خواهیم رفت چون در لیگ برتر و جام حذفی تنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم.

مصطفی دنیزلی اضافه نمود: به دنبال این هستیم که علاوه بر کسب نتیجه بازی زیبایی را برای مردم همدان به نمایش بگذاریم تا از دیدن این بازی به خوبی لذت ببرند.

وی با بیان اینکه شگفتی در این بازی رقم نخواهد خورد، گفت: شجاعی را در این بازی در اختیار نداریم اما در کنار ما به همدان سفر نموده تا به بازیکنان تیم روحیه بدهد و به دلیل شخصیتی که این بازیکن دارد حضور او در کنار تیم بسیار تاثیرگذار است.

منتقدان باید بدانند که همچنان تیم فوتبال پاس زنده است

یکی از کارشناسان فوتبال همدان و عضو اتحادیه فوتبال ایران نیز در این رابطه به خبرنگاران گفت: حضور یک تیم مطرح بعد از سال ها در فوتبال همدان باعث احیای دوباره فوتبال این شهر می گردد و مصاف تراکتور با پاس می تواند بگوید که هنوز پاس در فوتبال ایران زنده است.

سیروس رکنی اضافه نمود: همچنین حضور پر تعداد طرفداران و مردم همدان در این دیدار نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران با حضور خود در استادیوم ثابت خواهند کرد که همچنان به پاس علاقه دارند.

وی با بیان اینکه منتقدان باید بدانند که نام پاس برای مردم همدان از اهمیت زیادی برخوردار است، اعلام کرد: تیم تراکتور را بخش خصوصی اداره می نماید و باید سرمایه داران و بخش خصوصی استان همدان نیز بدانند که باید از فوتبال این شهر و نام پاس حمایت نمایند.

عضو اتحادیه فوتبال ایران مطرح کرد: امیدواریم روزی دوباره نام پاس را در سطح اول فوتبال ایران ببنیم.

در سرانجام لازم به ذکر است، تیم فوتبال پاس همدان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز یکشنبه 7 مهر ماه از ساعت 15:30 در استادیوم شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف یکدیگر خواهند رفت برنده این دیدار به مصاف تیم پیروز دیدار فجرسپاسی شیراز و فولاد خوزستان خواهد رفت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48215

به "تیم پاس به دنبال خلق شگفتی است، نبرد برای ثبت یک بازی زیبا درهمدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پاس به دنبال خلق شگفتی است، نبرد برای ثبت یک بازی زیبا درهمدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید