تاج: موافق افزایش قیمت بلیت فینال آسیا نبودیم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون فوتبال می گوید این فدراسیون همچنان برای برگزاری بازی دوستانه ملی با مشکلاتی روبرو است.

تاج: موافق افزایش قیمت بلیت فینال آسیا نبودیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج با بیان این که مسائلی برای هماهنگی بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال دارند، گفت: این مسائل از گذشته وجود داشته و نمی توانیم با تیمی بهتر از ترینیداد و توباگو بازی کنیم. ما تاکنون خیلی خوب پیش رفتیم و نسبت به کشورهای متمول در شرایط بهتر هستیم. بهترین تیم آسیا هستیم و امیدواریم با همین بضاعت قهرمان جام ملت های آسیا شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که با افزایش قیمت بلیت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا موافق نبود، گفت: با وجود مخالفت ما، سازمان لیگ با افزایش قیمت موافقت کرد. شورای تامین هم این موضوع را پذیرفته بود. وقتی سایت را باز کردیم، متوجه شدیم تعداد زیادی پیغام برای ما آمده که حاکی از وجود مشکل در سایت بلیت فروشی است. از گرشاسبی خواستم به فدراسیون بیاید و او هم به همراه مسئول بلیت فروشی به جلسه آمد و گفت تاکنون 35 هزار بلیت فروخته شده است. به آنها تاکید کردم که سایت را باز نمایند تا مردم راحت تر بلیت بخرند.

تاج با اعلام رضایت از تجهیز و آماده سازی استادیوم آزادی گفت: محل اهدای جوایز از زمین به روی صندلی منتقل شده و این محل به خوبی آماده اهدای جام تیم قهرمان است. بعد این بازی هم محل اهدای جام حفظ می گردد تا در مسابقات آتی هم جام قهرمانی را در همین محل اهدا کنیم.

او درباره مهمان های ویژه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از یوفا و فیفا و هیات رئیسه AFC مهمان هایی در تهران حضور خواهند داشت که در راس آنها شیخ سلمان به تهران می آید. همچنین جلسه کمیته مسابقات AFC در تهران برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5917

به "تاج: موافق افزایش قیمت بلیت فینال آسیا نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: موافق افزایش قیمت بلیت فینال آسیا نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید