بشار: النصر را به خوبی بررسی نموده ایم، امیدواریم فینالیست شویم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بشار رسن در نشست خبری پیش از بازی دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان گفت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم. این موفقیت با کوشش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است. ما راه سختی را تا اینجا طی نموده ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشته ایم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم که قطعا شایسته رسیدن به این مرحله بوده اند.

بشار: النصر را به خوبی بررسی نموده ایم، امیدواریم فینالیست شویم

هافبک پرسپولیس تاکید نمود: امیدواریم بتوانیم خواسته طرفداران را رفع کنیم و باز هم پیروز شویم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم النصر را برای ما بررسی نموده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم.

بشار رسن اظهار کرد: کوشش ما این است که سال جاری هم همان کاری که در فصل 2018 انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست خبری از بشار پرسیده شد که به همراه تیم نیروی هوایی عراق سابقه قهرمانی در AFC CUP را دارد ولی با پرسپولیس هنوز نتونسته طعم قهرمانی در آسیا را بچشد. هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: بله من در باشگاه عراقی دو بار قهرمان AFC CUP شدم ولی در لیگ قهرمانان سطح بازی ها خیلی بالاتر است. ما قبلا هم یک بار به فینال آسیا رسیدیم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. می دانید که سطح فوتبال ایران و تیم های ایرانی خیلی بالاست و تیم های ایرانی همواره تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می آیند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: همچنین باید بگویم که طرفداران در ایران متفاوت هستند و همواره تشنه برد تیمشان بوده اند. الان هم با وجود همه مسائل و با وجود کرونا همواره برایمان انرژی مثبت می فرستند.

بشار درباره فشردگی مسابقات و امکانات قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سیستم خنک نماینده استادیوم ها در قطر خیلی شرایط را برای بازیکنان راحت نموده و همه بازیکنان با شرایط بهتری در بازی ها حاضر می شوند. البته بازی ها فشرده است و کار همه تیم ها سخت بوده.

وی اضافه کرد: در اینجا دوست دارم از کادر پزشکی تیم تشکر کنم که 24 ساعته کوشش می نماید. بدون شک وقتی ما می بریم فقط بازیکنان یا کادر فنی علت این برد نیستند و همه عوامل تیم در کنار هم یاری نموده اند.

بشار درباره عملکرد پرسپولیس یادآور شد: ما با یک امتیاز به دوحه آمدیم و از همان ابتدا هر بازی برایمان یک فینال بود. خدا را شکر بازی های خیلی سختی را بردیم. حتی وقتی به الدحیل باختیم باز به مسابقات برگشتیم و با شکست شارجه به مرحله بعد رسیدیم.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان تازه وارد این تیم گفت: ما 5 بازیکن جدید در ترکیب اصلی داشتیم و کار سختی بود که هماهنگ شویم اما کادر فنی کار بزرگی کردند که توانستند در مدت کوتاهی این هماهنگی را در تیم ایجاد نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112267

به "بشار: النصر را به خوبی بررسی نموده ایم، امیدواریم فینالیست شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار: النصر را به خوبی بررسی نموده ایم، امیدواریم فینالیست شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید