بزرگترین هواپیمای برقی دنیا به پرواز درآمد

به گزارش مجله سرگرمی، فراوری هواپیماهای برقی کم کم در حال تبدیل شدن به یک فرایند عادی است و به تازگی یک هواپیمای ارتقاءیافته از مدل کسنا به بزرگترین هواپیمای برقی به پرواز درآمده مبدل شده است.

بزرگترین هواپیمای برقی دنیا به پرواز درآمد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، بزرگترین هواپیمای برقی دنیا با همکاری دو شرکت مگنیکس و آئرو-تک به پرواز درآمده است.

این هواپیمای تمام برقی با نام کامل Cessna 208B Grand Caravan، به مدت 30 دقیقه در نزدیکی فرودگاه بین المللی واشنگتن پرواز کرد. در این هواپیما از یک موتور Magni500 باقدرت 750 اسب بخار که ساخته شرکت Magnix است، استفاده شده است.

پرواز یادشده بدون وقوع مشکل خاصی ادامه یافته است. این هواپیما قادر به حمل 4 تا 5 مسافر است و این در حالی است که مدل بنزین سوز آن می تواند تا 14 نفر را حمل کند. مدل نهایی این هواپیما می تواند حداکثر 9 نفر را در مسیری 160 کیلومتری حمل کند. تکمیل این هواپیما تا سال 2021 به طول می انجامد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93250

به "بزرگترین هواپیمای برقی دنیا به پرواز درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین هواپیمای برقی دنیا به پرواز درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید