برگزاری اولین جشنواره غذای سنتی کاچی در روستای فمی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز از برگزاری اولین جشنواره غذای سنتی کاچی در روستای فمی از توابع شهرستان نطنز اطلاع داد.

برگزاری اولین جشنواره غذای سنتی کاچی در روستای فمی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، حسین یزدانمهر رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نطنز با اعلام این خبر گفت: اولین جشنواره غذای سنتی کاچی از امروز و با حضور مسولان و دوستداران میراث فرهنگی و مردم محلی در روستای فمی از توابع بخش امامزاده - بادرود شهرستان نطنز برگزار گردید.

یزدانمهر خاطر نشان کرد: در این جشنواره که با همکاری شورای اسلامی روستای فمی، دهیاری روستا، اداره میراث فرهنگی شهرستان، دفتر میراث فرهنگی بادرود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز و پست بانک این شهرستان برگزار گردید صفاری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حسنی فرماندار شهرستان و سایر مسولین حضور داشتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نطنز همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به قدمت دیرینه پخت این غذای محلی و سنتی در این منطقه و تاکید نماینده مردم شهرستان و فرماندار، بزودی پرونده پخت این غذای سنتی تهیه و جهت ثبت در فهرست آثار ملی ارسال خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9507

به "برگزاری اولین جشنواره غذای سنتی کاچی در روستای فمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جشنواره غذای سنتی کاچی در روستای فمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید