بعضی در فدراسیون ایمیل های فیفا را سرخود جواب می دادند، آنها به وسیله فدراسیون قصد مهاجرت دارند

به گزارش مجله سرگرمی، ابراهیم شکوری که در مقطع کوتاهی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را برعهده داشت و هم اکنون عضو کمیته AFC است دست به افشاگری جدیدی زده است.

بعضی در فدراسیون ایمیل های فیفا را سرخود جواب می دادند، آنها به وسیله فدراسیون قصد مهاجرت دارند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، ابراهیم شکوری در مقطع کوتاهی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را برعهده داشت؛ وی هم اکنون عضو کمیته AFC است و قرار است پنج شنبه و آدینه هفته آینده به همراه محمد مهدی نبی دبیر کل فعلی فدراسیون فوتبال در جلسه کمیته دبیران کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور پیدا کند.

موضوع این روزهای فدراسیون فوتبال بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون است که پیش نویس آن به فیفا ارسال شده اما همچنان دارای ایراد است.

شکوری دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در مورد ایرادهای فیفا به اساسنامه فدراسیون فوتبال در صفحه شخصیش در اینستاگرام گفت: در مقطعی فیفا چهار بار به فدراسیون فوتبال ایمیل ارسال نموده که متاسفانه ایمیل ها خارج از چارچوب اداری و از سوی افراد به صورت سرخود پاسخ داده شده است که این موضوع موجب ناراحتی مسئولان فیفا شده است.

شکوری همچنین از حضور بعضی افراد در فدراسیون فوتبال پرده برداری نموده که این افراد به واسطه رانت و حضور در فدراسیون فوتبال قصد مهاجرت و پناهندگی دارند!

4057/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93492

به "بعضی در فدراسیون ایمیل های فیفا را سرخود جواب می دادند، آنها به وسیله فدراسیون قصد مهاجرت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی در فدراسیون ایمیل های فیفا را سرخود جواب می دادند، آنها به وسیله فدراسیون قصد مهاجرت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید