این هواپیمای هیبریدی می تواند در 2 سال آینده به تسلای آسمان تبدیل گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مردم خودروی تسلا را خریداری می نمایند زیرا دارای موتور الکتریکی است و عملکرد بسیار خوبی دارد. چه می گردد اگر بتوانید هواپیمایی را خریداری کنید که بتوانید با آن 100 مایل پرواز کنید، سپس بر زمین فرود بیایید و به یک جلسه کاری بروید و پس از چند ساعت شارژ دوباره در فرودگاه، چند ساعت بعد به خانه پرواز کنید؟

این هواپیمای هیبریدی می تواند در 2 سال آینده به تسلای آسمان تبدیل گردد

خبرنگاران - یک استارت آپ هواپیمایی فرانسوی به نام ولت آئرو که در جنوب غربی فرانسه واقع شده و به سرعت در حال پیشرفت در این زمینه است، طراحی نهایی کاسیو 2 خود را منتشر کرد که یک هواپیمای ترکیبی دارای نه سرنشین و یک پیشرانه الکتریکی با سرعت حرکت 250 مایل در ساعت است که برای 125 مایل قادر به پرواز در حالت الکتریکی خواهد بود. کاسیو 2 با نگاه آینده نگر می تواند ظرف دو سال به بازار عرضه گردد.

کاسیو 2 موفقیتی در طراحی هواپیماهای برقی محسوب می گردد زیرا ترکیبی از آیرودینامیک برجسته و پیشرانه هیبریدی برقی است که آن را بسیار ساکت و کارآمدتر از هواپیماهای معمولی می نماید.

ژان باتی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ولت آئرو عنوان می نماید: برای پیشرانه و قاب باید بهترین بهینه سازی را بین موتور برق پیدا کنید. به همین دلیل یک هواپیمای هیبریدی الکتریکی عملی ترین راه چاره برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است.

ولت آئرو با طراحی مجدد کل هواپیمایش، اضافه کردن موقعیت بدنه جدید و تنظیم مجدد بخش های بال و دم، بسیار فراتر از کاسیو 1 اصلی خود عمل نموده است که کاملاً مبتنی بر سسنا 377 بود.

کاسیو 2 با داشتن پیشران فشار در عقب، بیشتر به جنگنده های علمی تخیلی شبیه می باشد، دارای سه سطح مختلف است که حالت آیرودینامیک و هندلینگ آن را بسیار بهبود می بخشد.

بوتی، مدیر ارشد فنی سابق ایرباس است و تیم او در ایرباس بود که Airbus E-Fan، اولین پرواز هواپیمای تمام الکتریکی را در سال 2015 در تاریخ هواپیمایی انجام داد.

5 سال بعد، بوتی و تیم ولت آئرو او قصد دارند همین کار را با کاسیو 2 انجام دهند، اما در مقیاس بسیار وسیع تری. تیم های معدودی با تجربه در زمینه هواپیماهای هیبریدی برقی وجود دارد و خود بوتی نیز ده سال در ساخت سلول های سوخت در جنرال موتورز وقت گذرانده است.

بوتی عنوان می نماید: افزودن پایداری به حمل و نقل هوایی برای آینده آن مهم خواهد است. حمل و نقل هوایی باید سبزتر و ارزان تر باشد. این همان کاری است که ما با مدل های کاسیو خود انجام می دهیم. خوشبختانه، ما خیلی بهتر از رقبا هستیم.

اکنون که در بخش پیشرانه الکتریکی ترکیبی قابل اعتماد بوده ایم، خواهیم دید که چگونه از صاحبان خصوصی گرفته تا خطوط هوایی منطقه ای برای خرید هواپیماهای ما صف می کشند.

بوتی می گوید: این طرح آخرین مرحله برای ایجاد یک خانواده از هواپیماهای کاملاً جدید است و این مهم با تجربه بی نظیر تیم ما در حمل و نقل هوایی هیبریدی و الکتریکی و همچنین آزمایش پرواز در مقیاس کامل در حال اجرا است.

تحویل های اولیه برای اواخر سال 2022 در نظر گرفته شده اند و با نسخه چهار جایگاه کاسیو 330 آغاز می گردد.

منبع : robbreport

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: چمدان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93360

به "این هواپیمای هیبریدی می تواند در 2 سال آینده به تسلای آسمان تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هواپیمای هیبریدی می تواند در 2 سال آینده به تسلای آسمان تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید