ایلام قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی کشور شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیات دو و میدانی استان ایلام گفت: مسابقه های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در بخش مردان با قهرمانی تیم ایلام در بخش تیمی به انتها رسید.

ایلام قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی کشور شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عباس فتحی روز آدینه 8 آذر گفت: استان فارس مقام دوم و استان خراسان رضوی نیز مقام سوم در بخش تیمی را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش انفرادی نیز همایون همتی از کرمانشاه مقام اول، محمد جواد صیادی از فارس مقام دوم و امیر آذریان از ایلام مقام سوم این رقابت ها را در بخش مردان کسب کردند.

فتحی با بیان اینکه 240 دونده زن و مرد در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: مسابقه های دو صحرانوردی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار گردید.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در حاشیه برگزاری این رقابت ها گفت: مسابقات دو صحرانوردی انتخابی تیم ملی به میزبانی ایلام به بهترین شکل برگزار گردید.

ایرج عرب اضافه کرد: با توجه به تمهیدات مناسب و همکاری ورزش و جوانان در بخش های مختلف مسابقه با کیفیت بالایی برگزار گردید که با استقبال خوب و شور و نشاط خاصی نیز روبرو بود.

وی در مورد پیست دو و میدانی ایلام نیز گفت: این پیست شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه ها را دارد اما باید تکمیل گردد.

عرب تاکبد کرد: امیدواریم دستگاه های مرتبط از جمله منابع طبیعی استان ایلام همکاری های خود را برای ادامه فعالیت این پیست ادامه دهند و پیست به همین منوال باقی بماند.

وی اضافه کرد: اقدامات لازم برای تکمیل این پیست باید صورت گیرد تا بتوانیم ادامه میزبانی ها را دراستان ایلام داشته باشیم.

عرب توضیح داد: کیفیت برگزاری این رقابت ها نوید میزبانی بیشتر و بزرگتری برای استان در حوزه دو و میدانی و دیگر رشته های ورزشی بدنبال دارد.

رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در پارک جنگلی چغا سبز ایلام با حضور 30 استان کشور بمدت 2 روز به میزبانی ایلام برگزار گردید.

این مسابقه ها در بخش زنان با حضور 50 ورزشکار روز گذشته برگزار گردید که با قهرمانی تیم تهران در بخش تیمی و انفرادی به انتها رسید.

ایلام در دوی استقامت و نیمه استقامت همیشه جزو برترین های کشور است.

200 ورزشکار در رشته دو و میدانی در 2 بخش زنان و مردان در استان ایلام فعالیت دارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61299

به "ایلام قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلام قهرمان مسابقه های دو صحرانوردی کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید