اپلیکیشن های کاربردی برای پیاده روی اربعین معرفی می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اپلیکیشن های کاربردی برای زائران اربعین از روز چهارشنبه در دسترس قرار می گیرد.

اپلیکیشن های کاربردی برای پیاده روی اربعین معرفی می شوند

امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره تسهیلات ارائه شده توسط این سازمان برای مراسم پیاده روی اربعین گفت: سال گذشته رویداد حمایت از اپلیکیشن های اربعینی را برگزار کردیم و تعدادی از اپلیکیشن هایی که می توانستند به زائران کمک کنند را با برگزاری یک مسابقه، برگزیدگان را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: امسال هم سعی می کنیم قبل از سفر اربعین و طی چندروز باقی مانده تعدادی از اپلیکیشن ها را معرفی کنیم تا مردم و زائران بتوانند از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن های کاربردی برای زائران اربعین

ناظمی در ادامه گفت: در این اپلیکیشن ها به موضوعاتی نظیر اینکه اگر زوار، همسفرهایشان را گم کردند چطور یکدیگر را پیدا کنند، شناسایی موکب ها،گم شدن ابزارهای مورد نیاز و چگونگی تهیه آن پرداخته شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات شرح داد: از روز چهارشنبه 17 مهرماه این اپلیکیشن ها معرفی می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50420

به "اپلیکیشن های کاربردی برای پیاده روی اربعین معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی برای پیاده روی اربعین معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید