اوضاع بد رابینسون کروزو

به گزارش مجله سرگرمی، روزنامه بانی فیلم: در روزگاری که کارتون ها یکی پس از دیگری می فروشند و انیمیشن ناموفق به ندرت یافت می شود، کارتون تازه کمپانی لایونزگیت به نام زندگی وحشی با ایستادن در رده های ششم تا نهم جدول پرفروش های آمریکا و کانادا طی 5 هفته اخیر عملا کار مهمی را انجام نداده و آغاز فروش 4/3 میلیون دلاری آن نیز پایین تر از آمار آغاز اکران تقریباً تمامی کارتون های دیگر سالهای اخیر بوده است.

اوضاع بد رابینسون کروزو

لایونزگیت آغاز اکرانی حداقل 5 میلیون دلاری را برای این فیلم پیش بینی می کرد که تحقق نیافت و با این نمایش ضعیف بعید است حداکثر بیش از دو هفته دیگر در جمع 15 فیلم صدر جدول بماند. ت

عجب ماجرا زمانی بیشتر می شود که متذکر شویم که این فیلم نه یک داستان تازه و نا آشنا بلکه قصه ای مبتنی بر زندگی رابینسون کروزوی معروف دارد و یک اثر هنری مشترک از بلژیک و فرانسه به سیستم 3 بُعدی و کارتونی کامپیوتری است که کارگردان مشترک ونسان کسته لوت و بن استاسن نیز در آن با پیروزیت عجین بوده است.

زندگی وحشی همان طور که پیشتر نیز به آن اشاره شده، نگاه و تعبیری تازه از زندگی کروزو است و بداعت های ویژه خود را دارد ولی نتوانسته است چیزی باشد که هواداران کارتون ها و یا هواداران ویژه رابینسون کروزو آن را می طلبند. ورسیون هایی همراه با بازیگران زنده پیرامون این کاراکتر معروف به کرات ساخته شده و برخی هم نسخه های بدی نبوده اند اما این ورسیون کارتونی از عناصر و اله مان های یک کارتون پیروز به دور است و نتوانسته است اضافه بر اصل قصه ابتکارهای یک کارتون را که معمولا متکی بر فن آوری های کامپیوتری است فراهم آورد و همین مسئله است که بر فروش آن اثر منفی گذاشته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: برترین ها
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56386

به "اوضاع بد رابینسون کروزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع بد رابینسون کروزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید