انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جندی شاپور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش مجله سرگرمی، تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی جندی شاپور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای افزایش تعاملات فی مابین به امضاء رسید.

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جندی شاپور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی جندی شاپور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای افزایش تعاملات فی مابین به امضاء رسید.

براساس این گزارش ، در حاشیه دیدار سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور ومحمدرضا عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول که در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزارشد، ظرفیت های دانشگاه جندی شاپور به عنوان قطب دانشگاهی شمال خوزستان با پتانسیل بالا آنالیز شد.

در این دیدار، ضمن تشریح این موضوع که دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با جذب متخصصان و نخبگان علمی سعی در حل مسائل و معضلات علمی و صنعتی کشور دارد، بر ضرورت توجه به پتانسیل های منطقه از جمله صنعت نیشکر و تاسیس کانون نیشکر و نیز صنایع وابسته به آن با مشارکت بخش خصوصی تأکید شد.

همچنین با آنالیز طرح های تحقیقاتی محققان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول که منجر به ثبت اختراعات با نتایج پیروز شده اند، تصمیماتی درخصوص تجاری سازی طرح های پیشنهادی با مشارکت بخش خصوصی در بخش های صنعتی و کشاورزی همچنین با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری از ایده های پیشنهادی در قالب حوزه های آب، صنایع نیشکر، برق، انرژی، صنایع فشارقوی، صنایع تبدیلی کشاورزی و فراوری بذر نیز اتخاذ شد.

لازم به ذکر است در سرانجام این دیدار تفاهم نامه همکاری توسط دکترسورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور و دکترمحمدرضا عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به امضاء رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29354

به "انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جندی شاپور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جندی شاپور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید