اظهارات ملی پوشان والیبال جوانان ایران پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی دنیا

به گزارش مجله سرگرمی، پوریا یلی و امیر حسین اسفندیار در بازگشت از رقابت های قهرمانی والیبال جوانان دنیا اظهاراتی ارائه کردند.

اظهارات ملی پوشان والیبال جوانان ایران پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی دنیا

به گزارش ، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان بامداد امروز (دوشنبه) پس از قهرمانی در رقابت های دنیا از بحرین به ایران بازگشتند.

پوریا یلی پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان کشورمان (در حاشیه بازگشت به ایران) گفت: بابت قهرمانی تیم ملی خیلی شادمان هستم. کسب مدال طلا در این سطح یکی از آرزوهایم بود.

او در ادامه اضافه کرد: سطح جوانان و بزرگسالان والیبال ایران تفاوت های زیادی دارد. هرچه تجربه بیشتر باشد می تواند به ما یاری بیشتری بکند. حضور در تیم بزرگسالان و لیگ ملت های والیبال یاری زیادی به من کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کسب عنوان قهرمانی بازیکنان از خدمت مقدس سربازی معاف شده اند یا خیر اعلام کرد: آن طور که در جریان هستیم از خدمت سربازی معاف شده ایم.

همچنین امیرحسین اسفندیار دیگر بازیکن تیم ملی والیبال جوانان کشورمان گفت: خدا را شکر که توانستیم برای نخستین بار قهرمان دنیا شویم. افتخار بزرگی برای من بود و شادمانم که بخشی از تیم پُر مهره ایران بودم.

وی ادامه داد: تیم های حاضر در این رقابت ها سطح یکسانی داشتند.

اسفندیار در مورد معافیت از خدمت سربازی توضیح داد: با کسب عنوان قهرمانی از خدمت سربازی معاف شدیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34389

به "اظهارات ملی پوشان والیبال جوانان ایران پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات ملی پوشان والیبال جوانان ایران پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید