اطلاعیه باشگاه استقلال درباره واریز مطالبات شفر و پیگیری باز شدن پنجره جابجایی

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه استقلال درباره واریز مطالبات وینفرد شفر و پیگیری لازم برای باز شدن پنجره جابجایی، اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره واریز مطالبات شفر و پیگیری باز شدن پنجره جابجایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مسئولان باشگاه استقلال از دو هفته پیش اقدام به پرداخت مطالبات وینفرد شفر کردند که جمعه هفته گذشته همه مطالبات این مربی آلمانی به حساب وکیل او واریز شد که بر همین اساس خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه در برنامه تلویزیونی روز دوشنبه هفته گذشته از تسویه حساب با شفر خبر داد. با این حال وکیل شفر اظهار داشت که بخشی از این مطالبات در حساب او ننشسته است.

پس از این اتفاق و با وجود اینکه مبلغ اعلامی از سوی وکیل شفر هنوز به حساب برنگشته بود، خلیل زاده به جهت نشان دادن حسن نیت باشگاه استقلال، اقدام به واریز مجدد این پول کرد.

باشگاه استقلال تا سرانجام امشب (پنجشنبه) منتظر تاییدیه وکیل شفر خواهد ماند و پس از آن از طریق فیفا باز شدن پنجره این باشگاه را پیگیری می کند. پیش از این باشگاه استقلال طی نامه هایی به فیفا، شرایط را در این خصوص اعلام کرده بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117952

به "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره واریز مطالبات شفر و پیگیری باز شدن پنجره جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره واریز مطالبات شفر و پیگیری باز شدن پنجره جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید