اطلاعات جدیدی از نسل بعدی آیفون SE و آیفون 13 منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، شایعه های جدید می گویند که اپل از نمایشگر ProMotion در آیفون 13 استفاده خواهد کرد. به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده اند که می گویند اپل در سال 2022 از نسل بعدی آیفون SE همراه با فناوری 5G، دوربین دوگانه و نمایشگر بزرگ تر رونمایی خواهد کرد.

اطلاعات جدیدی از نسل بعدی آیفون SE و آیفون 13 منتشر شد

بر اساس این اطلاعات جدید که توسط یکی از متخصصان نمایشگر به نام Ross Young منتشر شده اند، اپل در بهار 2021 از نسل بعدی آیفون SE رونمایی نخواهد کرد. او می گوید که اپل قصد دارد از جانشین بعدی این تلفن همراه ارزان قیمت در بهار 2022 رونمایی کند.

این افشاکننده ادامه می دهد که آیفون SE بعدی علاوه بر فناوری 5G، دارای نمایشگر بزرگ تر و با اندازه 6.06 اینچ است. به نظر می رسد که اپل همچنین قصد داشته باشد در این آیفون مقرون به صرفه از دوربین دوگانه استفاده کند.

به نظر می رسد که همانند گذشته شاهد استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت اپل به نام Touch ID در آیفون SE باشیم. البته هنوز مشخص نیست که محل این سنسور در کجا خواهد یا اینکه این نمایشگر جدید چه حاشیه هایی را خواهد داشت.

  • از آیفون SE 3 چه انتظارهایی داریم؟

علاوه بر آیفون SE جدید، این گزارش ها همچنین اطلاعاتی را در رابطه با آیفون 13 در اختیار ما می گذارند. به نظر می رسد که اپل در آیفون 13 از نمایشگر ProMotion با نرخ به روزرسانی 120 هرتز استفاده کند که می توانند نرخ به روزرسانی نمایشگر را با توجه به محتوای نمایشگر تغییر دهد.

همچنین به نظر می رسد که در آیفون 13، اپل سنسور تشخیص لمس نمایشگر را به صورت یکپارچه با آن در بیاورد. انجام دادن این کار باعث خواهد شد که ضخامت نمایشگر دستگاه کاهش پیدا کند که در نهایت هزینه های تولید را کاهش خواهد داد. در این روش سنسور تشخیص لمس نمایشگر به جای قرارگیری به عنوان لایه ای مجزا در کنار دیگر لایه های نمایشگر، با پنل OLED نمایشگر ادغام می شود.

  • مقایسه گوگل پیکسل 5 با آیفون 11

این افشاکننده در رابطه با دوربین های آیفون 13 می گوید که اپل در مدل استاندارد آیفون 13 و آیفون 13 مینی از سنسور دوربین آیفون 12 پرو مکس استفاده خواهد کرد. اما به نظر می رسد که دوربین مدل های پرو آیفون 13 دارای سنسور های بزرگ تری باشند.

اپل در آیفون 11 پرو مکس از سنسور دوربینی با اندازه 1.4 میکرومتر استفاده کرده است. به بیان ساده افزایش اندازه سنسور دوربین منجر به افزایش اندازه پیکسل های تشکیل دهنده آن خواهد شد که در نهایت کیفیت عکس ثبت شده با دوربین را افزایش خواهد داد. هر چقدر که اندازه پیکسل های یک سنسور بزرگ تر باشند، این سنسور به شکل بهتری می تواند که در محیط های تاریک نور را جذب کند که باعث افزایش کیفیت عکس نهایی خواهد شد.

در گذشته شایعه های وجود داشتند که می گفتند اپل در آیفون 12 از سنسور بزرگ تر، در مقایسه با آیفون 11، برای دوربین استفاده خواهد کرد تا کیفیت عکس های ثبت شده با آن را افزایش دهد. Young در این باره می گوید که به احتمال زیاد تنها در آیفون 12 پرو مکس شاهد استفاده از سنسوری با اندازه 1.7 میکرومتر خواهیم بود که کیفیت عکس های گرفته شده با این آیفون را به ویژه در شب افزایش خواهد داد.

Young در ادامه می گوید که علاوه بر LG یک شرکت سازنده نمایشگر چینی به نام BOE هم به اپل برای تامین نمایشگر های 6.1 اینچی آیفون کمک خواهد کرد. Young که بنیان گذار شرکتی در زمینه مشاوره برای تامین نمایشگر هاست این ادعا ها را به تازگی در رابطه با آیفون های بعد مطرح کرده است.

  • قیمت هر چهار مدل آیفون 12 لو رفت

شایعه های که قبلا توسط یکی دیگر از افشاکنندگان به نام Jon Prosser منتشر شده بودند نشان می دادند که آیفون های 12 اپل دارای نمایشگر با نرخ به روزرسانی 120 هرتز هستند. اگر چه بعد ها شایعه های دیگری منتشر شدند که استفاده از این نوع نمایشگر ها را در آیفون 12 رد می کردند.

Young قبل تر هم استفاده از نمایشگر با نرخ به روزسانی 120 هرتز را در آیفون های 12 رد کرده بود. او در این باره گفته بود که اپل برای استفاده از نمایشگر های ProMotion باید از لایه LTPO در آیفون هایش استفاده کند. با وجود اینکه هم اکنون دستگا ه های مجهز به این نوع نمایشگر ها وجود دارند ولی در هیچ کدام از LTPO استفاده نشده است.

  • بنچمارک جدید قدرت خیره کننده A14 Bionic را نشان می دهد

منبع: Appleinsider, PhoneArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112088

به "اطلاعات جدیدی از نسل بعدی آیفون SE و آیفون 13 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از نسل بعدی آیفون SE و آیفون 13 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید