از بازیکنانم مقابل مدعی قهرمانی آسیا کاملا راضی ام

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، وحید بیات لو پس از باخت یک صفر نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی تهران گفت: از بازی تیمم خیلی راضی هستم. ما توانستیم مقابل تیمی چنین نتیجه ای بگیریم که در بین چهار تیم برتر بازی کرد.

از بازیکنانم مقابل مدعی قهرمانی آسیا کاملا راضی ام

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه ادامه داد:افتخار می کنیم حدود هفت الی هشت نفر از بازیکنان بومی بازی دادیم. کاپیتان تیم ما زیر 23 سال است. ما خیلی خوب عمل کردیم و توانستیم موفق ظاهر شویم. از اینکه به هدف خودمان در این بخحش رسیدیم خوشحالم. ما توانستیم چند بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در نیمه دوم تیمش دچار تحلیل شده بود گفت: حرفتان کاملا درست است. اما فکر می کنم برای تیمی که از ههفته سوم تشکیل شده است این نتیجه را کسب نموده است خیلی خوب بود. ما فصل بدنسازی را کامل از دست داده بودیم و خیلی کوشش کردیم. با این حال فکر می کنم در 15 دقیقه پایانی موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4831

به "از بازیکنانم مقابل مدعی قهرمانی آسیا کاملا راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازیکنانم مقابل مدعی قهرمانی آسیا کاملا راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید