اختصاص قطاراتوبوسی رایگان در محور خرمشهر ـ شلمچه، ارتقای امنیت شبکه ریلی

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده پلیس راه آهن کشور از کوشش شبانه روزی این پلیس برای ارتقای امنیت شبکه ریلی در ایام منتهی به اربعین حسینی اطلاع داد.

اختصاص قطاراتوبوسی رایگان در محور خرمشهر ـ شلمچه، ارتقای امنیت شبکه ریلی

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ حشمت اله ملکی در این باره اظهار کرد: شرکت راه آهن با برنامه ریزی های به عمل آمده و به منظور خدمات رسانی به زائران و همچنین یاری به برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع) یک رام قطار اتوبوسی در محور خرمشهر ـ شلمچه و بالعکس به صورت 24 ساعته و رایگان در اختیار زائرین قرار داده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور پلیس راه آهن با اعزام نیروهای یاریی توان عملیاتی یگان های فعال در جهت تردد زائران را ارتقاء داده و همکاران من با کوشش شبانه روزی درصدد برقراری امنیت ایستگاه ها و محورهای ریلی منتهی به جنوب و جنوب شرق کشور هستند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی خطوط ریلی ماموریت اربعین حسینی با اشاره به اجرای طرح ویژه اربعین حسینی در راستای تشدید اقدامات کنترلی اشاره و توضیح داد: پلیس راه آهن به منظور ارتقاء امنیت قطارها و خطوط ریلی، مقابله با فعالیت گروهک های معاند، سرکشی از طول خط ریلی و ایستگاه های فاقد پلیس، پیشگیری از سنگ پرانی به قطارها، تامین نظم و امنیت محورها و زائران اربعین حسینی، با برنامه ریزی اجرا شده اقدام به راه اندازی و اعزام گشت درزین پیشرو به صورت شبانه روزی در محورهای پر تردد ریلی تا انتها مراسم مذکور نموده است.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ ملکی در انتها با تاکید بر اینکه تمام امکانات پلیس راه آهن در خدمت زائران واقع شده است، اظهار امیدواری کرد با انجام شایسته ماموریت، پلیس نیز بتواند سهمی در دفتر خادمان اباعبدالله الحسین داشته باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51798

به "اختصاص قطاراتوبوسی رایگان در محور خرمشهر ـ شلمچه، ارتقای امنیت شبکه ریلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص قطاراتوبوسی رایگان در محور خرمشهر ـ شلمچه، ارتقای امنیت شبکه ریلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید