آمریکا: به وسیله متحدانمان خواهان کاهش تنش با ایران شده ایم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع واشنگتن درباره احتمال توسل به مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم های ضد ایرانی، مدعی شد: این سوالی است که آمادگی نداریم درباره آن به طور علنی بحث کنیم.

آمریکا: به وسیله متحدانمان خواهان کاهش تنش با ایران شده ایم

وی در ادامه مدعی شد: فکر می کنم درباره مواضعمان در قبال ایران، خیلی شفاف بوده ایم. همانطور که می دانید مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به همه جای جهان سفر و با متحدانمان درباره این موضوع (ایران) صحبت نموده است. دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هم از آمادگی برای دیدار بی قید و شرط با ایرانی ها سخن گفته است.

اورتگاس ادعاهای خود را اینگونه تکمیل کرد: بنابراین، به دنبال راه چاره دیپلماتیک هستیم. بارها از متحدانمان خواسته ایم که از ایران بخواهند تنش ها را کاهش دهد و به منافع آمریکا و متحدانش آسیب نزند. این موضعی است که بارها به وسیله همین تریبون تکرار نموده ام.

لازم به ذکر است آمریکا علیرغم اعمال فشار حداکثری علیه ایران و اقدامات تحریک آمیزی که به تشدید تنش ها در منطقه منجر شده است، دائماً دم از مذاکره می زند تا به خیال خود، تهران را به کم کاری و عدم تمایل برای بهبود شرایط متهم کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31685

به "آمریکا: به وسیله متحدانمان خواهان کاهش تنش با ایران شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: به وسیله متحدانمان خواهان کاهش تنش با ایران شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید