شروع ثبت نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی

به گزارش مجله سرگرمی، فرایند ثبت نام اینترنتی سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز شنبه 26 مرداد شروع و تا 31شهریور سال جاری ادامه می یابد.

شروع ثبت نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمدحسین قمری دبیر همایش مجمع هماهنگی بخش خصوصی با اشاره به نقش مهم شرکت های بخش خصوصی در دوران تحریم برای افزایش اشتغال و رونق فراوری، برطرف مسائل بخش خصوصی در جذب نیروی انسانی کارآمد و دارای مهارت مورد احتیاج را از مهم ترین چالش های این شرکت ها مطرح کرد و گفت: در همایش امروز راهکارهای مبتنی بر دستاوردهای دانش بنیان در این زمینه ارائه خواهد شد و همزمان ثبت نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی نیز شروع می گردد.

دبیر همایش مجمع هماهنگی بخش خصوصی در حاشیه این مجمع که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس اتاق بازرگانی تهران و مدیران صدها شرکت معتبر بخش خصوصی برگزار گردید، آزمون سوم را فرصتی ایده آل برای عرضه مهارت ها و شایستگی ها از سوی داوطلبان به شرکت های معتبر فعال در بخش خصوصی کشور دانست.

لازم به ذکر است فرایند ثبت نام اینترنتی سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز شنبه 26 مرداد شروع و تا 31شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

پیش بینی می گردد در آزمون سال جاری حدود 10000 فرصت شغلی از سوی 1750 شرکت معتبر دانش بنیان، تجاری، صنعتی و فناور کشور عرضه گردد.

داوطلبان شرکت در آزمون می توانند با مراجعه به سایت Inre.ir یا دفاتر رسمی پیشخوان دولت، برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38101

به "شروع ثبت نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید